מגמות עיצוב הבית הן עניינה של חברה שמעצבת מדרגות פנים ואת כל סוגי המדרגות הנוספים מהטעם הפשוט, שמדרגות הן חלק מהעיצוב הכולל של הבית. כאשר מקבלים החלטה איזה דרגות לעשות, מאיזה חומר ובאיזה עיצוב, זה יהיה חלק מההחלטה הכללית של הפרטים והפריטים שמתווספים לעיצוב המרכזי של הבית.

כעיקרון ישנם כמה סגנונות עיצוב אשר מקבלים כל שנה טוויסט קטן, אך שומרים על הקו המנחה אותם:

לכל סגנון כזה ניתן יהיה לעצב מדרגות פנים שישלימו אותו. אם מדובר בסגנון כפרי אז מתאים להשתמש בעץ, אם מדובר בסגנון מודרני מדרגות מפורזלות ממתכת יתאימו ועוד.

בית קטן, מדרגות פנים לקומה למעלה

אחת המגמות הנראות בבירור היא דירות קטנות ואם מדובר על פנטהאוז, אז צריך להגיע לקומה השנייה שלו. אחת המגמות הבולטות היא שמירה על הטבע וזה אומר עץ והרבה. יש מדרגות פנים מעץ שהן פשוט יצירת מופת אומנותית, של אנשים שעובדים בעץ ויודעים לכופף אותו בטכניקות שונות כמו שהיו עובדים פעם עם עץ.

עץ הוא פתרון מעולה לכל הסגנונות והעיצוב הוא מה שישתנה מסגנון לסגנון. אפשר מדרגות עגולות, אפשר מרובעות אפשר בשילוב ברזל. כל העולה על דעתכם יכול להיעשות בהזמנה אישית.

עידן הסמארטפון מזמין מדרגות פנים בעיצוב חם

אחת המגמות הבולטות היום בעיצוב הפנים, לנוכח הטכנולוגיה המתקדמת וקיומנו הניכר בעולם הוירטואלי, הוא קרבה לכל מה שמרגיש טבעי כמו: עץ ואדמה. הבית מקבל תוספות של פריטים חמים, רקומים, סרוגים. התשובה הניצחת לתלות שלנו בטכנולוגיה. קדרות ומוצגים מזכוכית, אוספים. אנשים יתחילו להציג בבית שלהם אוספים שמזכירים להם כל מיני חוויות, כי הם מחפשים את האישי בעולם שכולו טכנולוגיה, קור וניכור.

בבית כזה ניתן לעצב מדרגות פנים בשילוב של עץ וזכוכית או עץ בברזל, בהזמנה אישית ע"י אמן מדרגות ומעקות, מדרגות עם אלמנטים שיזכירו לבעלי הבית זיכרונות או חוויות שלהם.

מדרגות פנים מעץ ושעם על הקיר

הצורך באישי ובסביבה חמה יבואו לידי ביטוי במדרגות פנים מעץ, מדרגות מעוצבות ע"י עבודת אמן והקירות יצופו בשעם שהולך להיות החומר הכי חם לשנת 2017. השעם הזה יופיע לא רק על הקיר אלא גם בשרפרפים, כמשטח של שולחנות עבודה ובכלים וחפצי נוי.

כאשר העולם מרוכז בטכנולוגיה, בא האדם האישי והפרטי ורוצה לעצב לו פינה אישית וחמה משלו, שיהיו בה הדברים האישיים שלו ושיחזירו לו את הפרופורציות לחיים. בין החם והקר, בין הכללי לפרטי ובמיוחד אצלך בבית.