אנחנו נמצאים היום בתקופה מאוד מעצבת פנים… אנשים לוקחים אנשי מקצוע גם כדי לעצב להם דירה. אין יותר תהיות והימורים על העיצוב בבית. זה משהו שעושים פעם בחיים וכדאי לעשות אותו הכי טוב.

זוהי תקופה בה סומכים על מקצועיות של אחרים ושוכרים שירותים מאנשי מקצוע מיומנים. בדרך כלל מסתבר שהם יודעים הכי טוב. יש להם ניסיון, הם יכולים לייעץ בקשר לכל דבר מתוך הניסיון שלהם שיחסוך מאיתנו את הטעויות שלנו.

ככל שבעל המקצוע יותר ותיק ובעל ניסיון, התוצאה שנקבל ממנו תהיה יותר גבוהה.

למקצועות יש דרגות של מקצועיות וכאשר מדובר למשל במדרגות פנים, אז אפשר ללכת לחברה שבונה מדרגות אבל זו לא ההתמחות שלה ואם מדובר במדרגות מתכת למשל, אפשר לסגור את זה אצל מסגר.

אבל אם אתם  אנשים ששואפים לטוב ביותר ולא מתפשרים על חומרי גלם, עיצוב ובטיחות בבית שלכם ואתם מחפשים מדרגות עלית, אתם מוזמנים להיכנס לאתר של חברת פרולנקו שהם הרולס רויס של מדרגות לבית. מדרגות פנים, חוץ ועוד.

בקיאות בעיצוב ובטרנדים!

מה שהופך חברה למקצועית ומתקדמת כמו פרולנקו למשל, זה היכולת להתקדם עם הטרנדים והמגמות של השוק. להבין בחומרי גלם חדשים, לעשות שילובים מעניינים וגם לתרום מהאומנות שלהם לתחום.

יש הרבה מסגרים שעושים מדרגות לבית פרטי, אבל אין כמו פרולנקו שכל נגיעה במדרגות הופכת אותם ליצירת אומנות מקורית.

ואם כבר מדברים על מקורי, אז אף אחד לא אוהב שהבית שלנו נראה כמו עוד בית ועוד בית, אז אם אתם לא רוצים לגור בבית כמו כולם ורוצים שיהיו לכם חיים אחרים, דעו לבחור את אנשי המקצוע שהגיעו לדרגת אומנות שלהם ותיהנו מהטוב ביותר.

מדרגות פנים- מזכוכית, ממתכת, מעץ או מהכול…

שילובים של חומרי גלם יוצרים מגמה. כאשר מדובר במדרגות פנים לבית, יש חשיבות לחומר הגלם המשובח אבל גם לעיצוב עצמו. יש מדרגות מרובעות ומדרגות לולייניות, ומדרגות עגולות מעץ עם מסגרות ומעקה מתכת מפורזל או בקו ישר, או מדרגות מזכוכית שהופכות למונומנט פיסולי בכל מקום בו הן ניצבות.

ההחלטה איזה מדרגות פנים לבחור רצוי שתיעשה בייעוץ של איש מקצוע מעצב פנים או אדריכל שידעו לתת את התשובה גם מבחינת בטיחות, גם מבחינת השילוב הכי נכון לבית שלכם וגם מבחינת הרצון שלכם.

רק חברה מקצועית עם ניסיון תוכל לבצע מדרגות פנים לבית חזקות, מאסיביות ועמידות לאורך זמן בלוק שהופך אותן לקלאסיות ונצחיות.