בית הוא סוג של חלום ממומש. בעיצוב פנים של בית מגולמים כל הרצונות ומה שנתפס בעינינו כבית המושלם שאנו רוצים לגור בו.

אנשים לא תמיד יכולים לעצב את בית החלומות שלהם לבד, הם זקוקים לאנשי מקצוע כמו מעצבי פנים והם אלה שמנסים לשלב בין המציאות לבין החלום של הלקוח.

הרבה פעמים יש פערים מאוד גדולים בין חלומות של אנשים על הבית שהם רוצים לבין היכולת לממש את זה במציאות. מומחי תכנון מדרגות פנים של חברת פרולנקו יודעים לספר כי היה להם לקוח עם פנטהאוז שביקש לתלות את מדרגות הפנים שלו באוויר, כי זה מה שהוא ראה בעיני רוחו. אין צורך לציין כי חברת פרולנקו ייצרה לו מדרגות פנים אבל הורידה אותו מהאוויר בגלל נושא הבטיחות…

מדרגות פנים מעץ – ללכת על הטבע…

אנחנו חיים בעולם מודרני של טכנולוגיה מתקדמת. רובנו משתמשים בסמארטפונים ובמחשבים חלק ניכר מהזמן ודווקא בבית שלנו היינו רוצים להרגיש קצת חמימות.

הדבר שמקרב אנשים לחמימות בתחום של עיצוב פנים הוא שימוש בחומרי גלם כמו עץ, שזה חומר שמקרב אותנו לטבע ולעצמנו. זו יכולה להיות פינת אוכל מעץ או בניית מדרגות פנים מעץ שיוצרות ומובילות מוטיב חם בתוך הבית. מדרגות בבית פרטי מכניסות טאץ' חדש לבית כאשר הם מותאים אישית. מראה העץ עצמו יש בו כדי להזכיר לנו עבר, טבע ואת האהבה שלנו לחום המשפחתי. עד כמה שזה נשמע מוזר עץ בבית גם יוצר געגועים. יש בזה משהו מאוד ילדותי וקדום ולמי לא היה סוס עץ כשהוא היה קטן…

לא רק מדרגות פנים מעץ!

מדרגות פנים מעץ יוצרות כאמור תחושה נינוחה וחמימה. אפשר לזרום עם זה עד הסוף ולתכנן בית שיש בו מוטיבים כפריים חמים כמו אדניות פורחות על החלונות, וילונות שמכסים על החוץ ומשאירים את האינטימיות בפנים. מדרגות פנים בתוך הבית וגם מחוצה לו עשויות מעץ או עם שילובי מתכת. השימוש בחומרי הגלם יהיה מושכל וגם שילוב הצבעים שלהם. בבית למשל בסגנון כפרי עם מדרגות פנים בעץ יכול להיעשות שימוש רב בצבעים צהוב וכחול, שמקשרים בין הירוק של הטבע בחוץ לבין החמימות של הבית.

השילוב של עץ ומתכת יכול להתקיים גם כאשר מדרגות הפנים יהיו מברזל כאשר בבית יש פרקט מעץ. ככה זה שיש בבית מדרגות מעוצבות. צריך ליצור איזה שהיא ניגודיות מעניינת בין חומרים וליצור עניין גם למתבונן מהצד וגם לבאי הבית.