המשמעות של מדרגות אם מסתכלים על זה מהצד של האדריכלות העתיקה, היא הגעה לשיא. שם בשיא למעלה ניתן היה לחזות בתקרות מצוירות, בפעמון שבראש הקתדרלה, להיות הכי קרוב לאלוהים ולשמים ולהרגיש שכל הנוף נמצא בכף ידך. זוהי התחושה העילאית של "הגבהה" של עלייה.

זה כמו טיפוס על ההר הכי גבוה בעולם שמהפסגה שלו תראה את מה שלא תראה לעולם מפסגה אחרת. זוהי המשמעות של הטיפוס, של היעד- להשיג משהו, להרגיש רוממות רוח, סוג של אופוריה, התעלות ותתפלאו- הדרך לפסגה לא פחות חשובה מהפסגה עצמה, ואם אנחנו מדברים על מדרגות מיצירות המופת של חברת פרולנקו, אנחנו מדברים על מדרגות מעוצבות, מדרגות שהדרך לגג או לעליית הגג שלכם עוברת דרך יצירת אומנות שתגרום לכם להרגיש כאילו ואתם זוכים במה שזוכים לו מטפסים מקצועיים. תודו שיש הבדל בין לטפס לגג של בית על מדרגות סתמיות לבין לחוש את החומר, להתעקל עם כל סיבוב ברדיוס המדויק ולהניח את היד על מעקה שמסמן את הגבול של מדרגות מפורזלות ידי אמן. כאשר אמן נוגע בבית שלך, אתה מרגיש את זה ולא רק אתה, כל מי שמביט, מתארח ומתייחס לסביבה. מדרגות מעוצבות מבית פרולנקו עושות בדיוק את זה – ויותר.

פרולנקו- כל מדרגה יצירת אומנות. אופוריה!

יצירת אומנות היא לא קלישאה כאשר מדובר על מדרגות מעוצבות של פרולנקו וצריך לטפס בהן כדי להאמין שהדרך עושה את ההבדל, והמדרגות הן אלה שיוצרות את התחושה העילאית שאתה מרגיש. חומר הגלם, המראה, הגימור, תחושת כבוד להשקעה של אומן וזה קורה, מדרגה, אחר מדרגה בדיוק כמו תהליך מיתוג איכותי.

מדרגות מעוצבות כעיקרון הן שילוב של חומר גלם, הנדסה, הנדסת אנוש ואומנות. בפרולנקו יוצרים מדרגות מעוצבות עם טאץ' עיצוב מותאם לדרישת הלקוח, מותאם לכל חלל בביצוע מושלם הן מבחינת העבודה, הגימור והתוצאה.

פרולנקו עובדים עם חומרים כמו זכוכית, מתכת, ברזל ועץ בביצועים מרשימים של תכנון מדרגות שלא היו מביישות מוצג מוזיאוני, בין אם זה מדרגות ברזל, מדרגות ברזל ועץ, מדרגות מתכת ועוד.

ההתייחסות לחלל היא אומנותית, קשת הגבהות של מדרגות היוצרות זרימה והרמוניה ומשתלבות בחלל כחלק ממנו. אם מצלמים את המדרגות של פרולנקו מזוויות מסוימות נדמה כי אנחנו נמצאים במבנה אדריכלי נדיר שכן המדרגות עצמן יוצרות את החיכוך בין העיצוב והחלל, יוצרות את המפגש הבלתי אמצעי אך השימושי בין עיקולים בתוך הבית במדרגות פנימיות או מדרגות חיצוניות לכל מטרה.

פרולנקו- פרפקציוניסטים ללא גבול!

המדרגות שחברת פרולנקו מעצבת מחומרי הגלם השונים, בעיצובים השונים הם ביטוי לשאיפה של החברה להצטיין בכל פרויקט שהיא עושה. 25 שנה של מעוף ויצירתיות, גרמו לחברה להיות אחת מחברות מסגרות ויצירת מדרגות מובילות ברמה האומנותית עם פרויקטים שזכו להתפעלות אין סופית, משום שמדרגות אם אתה רוצה יכולות להישאר סוג של  אלמנט שרק רוצים להגיע ממנו הלאה, אבל אם יש לך עניין. בין אם זה מדרגות בבית פרטי או מדרגות במשרד. כאשר עיצוב והבית או המשרד שלך חשובים לך, אז כאשר תטפס על מדרגות של פרולנקו תדע שאתה באמת מטפס גבוה. אתה כבר תרגיש את זה. אנחנו מבטיחים לך. ואתה שאף גבוה כמו שאנחנו שואפים בכל פרויקט של יצירת מדרגות שלנו. כי פרולנקו זה המדרגות לחשיבה היצירתית, לקריאטיביות החד-פעמית לניצוץ שאנחנו מוצאים בכל מדרגה ומדרגה בדיוק כמו תהליך מוצלח של קידום אורגני בגוגל.