יש חפצים, אלמנטים ואפילו אזורים שלמים בבית שקשה מאד לדמיין כיצד הם הופכים לפנינה עיצובית, וליחידה נפרדת בפני עצמה, כזו שמשאירה רושם רב בפני העוברים והשבים. במיוחד אם מדובר בחלל פונקציונלי וגדול, שמקובל לראות אותו כ"תופס שטח" בלבד, קשה עוד יותר לדמיין זאת. אך האמת היא שדוקא החללים האלו הם בעלי הפוטנציאל הגדול ביותר להפתעה, ובשל כך גם לאלמנט המרהיב ביותר. כאלה בדיוק הן המדרגות שבחלל הביתי, בין אם בתוכו ובין אם בחוץ, כאשר מגוון האפשרויות הניתנות לעיצוב במקרה זה הוא אינסופי וקסום – אם רק מאפשרים זאת.

איך להפוך את המדרגות שלכם לאזור הכי יפה ומרשים בבית?

אחת הדרכים הטובות ביותר לעורר את אפקט ה"וואו", היא לשלב במדרגות חומר גלם מקורי ולא צפוי: מדרגות ברזל ועץ למשל, ודוקא בבתים שהעיצוב הדומיננטי בהם "מדבר" בשפה עיצובית אחרת – בהחלט יכולים לעשות את העבודה. במקרים אחרים, חומרים נוספים כמו זכוכית, אריחי אבן צבעוניים, מתכת בצבעים שונים ואפילו בד הם בעלי פוטנציאל גבוה מאד להפתעה מרגשת, כל עוד מקפידים לשמור על מקוריות, טעם אסתטי חזק וגימורים מדויקים. הכל אפשרי – רק תגידו מה ואנחנו כבר נדאג ל'איך'.

מדרגות משולבות משני חומרי גלם או יותר

כמובן שלצד ההשראה מחומר גלם אחד, אפשר ואף רצוי להיעזר בשני חומרי גלם או יותר – אם כדי לחסוך בעלויות (למשל במקרים של רכיבים פנימיים שעליהם מונחים חיפויים חיצוניים), ואם בשל הרצון לעורר רושם רב מבחינה עיצובית. שילובים שאנו ממליצים עליהם, היוצרים סינרגיה מושלמת במיוחד הם מדרגות ברזל ועץ, מתכת וזכוכית, אבן ועץ, עץ ובד. תוכלו להתייעץ עם צוות המומחים שלנו ב- PROLENCO  ולקבל תמונה מקיפה וכוללת אודות המדרגות בבית שלכם, אופן הביצוע האידיאלי עבורכם, וכן ייעוץ אישי המותאם בדיוק לרעיונות העיצוביים שלכם.

סוד הקסם שלנו

אנו מחזיקים בידע, אך בכל השאר אתם קובעים. אנו ניקח את הרצונות שלכם אחד לאחד ונתרגם אותם  למעשים, כאשר הנגיעה האישית שלכם לא רק תורגש בפרויקט, אלא תוביל את כולו ותתן בו את הטון – מההתחלה ועד הסוף. אנו עומדים לרשותכם בכל שאלה, מחשבה, התייעצות או עזרה, ותוכלו לפנות לאנשי הצוות המקצועיים שלנו בכל שלב בתהליך – כדי לשנות, להוסיף, לשפר או להאיר ולתת משלכם. אתם מוזמנים להיכנס לעולם שלנו, ולהתרשם בעצמכם.