בישראל של 2016 יש מאות אלפי בתים צמודי קרקע ופנטהאוזים וכל אלה דורשים מדרגות פנימיות שיובילו את המתגוררים בהם, אל הקומות העליונות ואל הגג.

עד לפני 20 שנה יש לציין לא היו בישראל כל כך הרבה בתים פרטיים שנזקקו למדרגות בבית פרטי, אלא שאחרי הקמתם של הישובים: מכבים, שוהם, רעות וצפון בת חפר, התפתחות פרדס חנה, כרכור ועוד התפתח מאוד ענף עיצוב מדרגות בבית פרטי בגלל הביקוש העצום שנוצר פתאום.

עד אז ניתן היה לראות מדרגות בבית פרטי של העשירון העליון במקומות ותיקים כמו בכפר שמריהו,סביון, צהלה ועוד מקומות שמשכו אליכם בעלי ממון שחלקם בנו שם וילות מנקרות עיניים לתפארת.

הבנייה צמודת הקרקע בפריפריות החדשות, הולידה תרבות חדשה של בניית בתים, לא עוד דירות אלא בתים פרטיים שדורשים התייחסות חדשה ועיצוב אחר, כולל כמובן מדרגות בבית פרטי.

באיזה סגנון המדרגות שלך?

להבדיל מעיצוב וסגנון דירות, בית פרטי יכול להכיל זרם וסגנון עיצוב חזק שבא לידי ביטוי, לא רק בריהוט הבית אלא ראשית- בהתאמה הבנייה שלו לסגנון שבוחרים. מדובר כמובן על חלונות ודלתות, גרמי מדרגות וכל דבר שיש לו אפיון שכן בנושא של מדרגות כמובן יש מדרגות משיש, מאבן, מעץ, ממתכת, וכל חומר גלם מביא איתו את הקו והעיצוב שלו ולכן מדרגות בבית פרטי, חייבות להיות מותאמות לסגנון הכללי ולעיצוב של הבית, הן מבחינת חומרי הגלם שלהם והן מבחינת העיצוב.

ואם ניכנס לעומקם של המדרגות הללו…בחירת הסגנון לא מסתיימת רק בבחירת חומרי הגלם הייחודיים לסגנון הזה, אלא שגם עיצוב המדרגות, בקו ישר, או מפורזל או בשילוב עץ וכו', יוצרים ומחזקים את הסגנון שרוצים לצקת לתוך הבית.

מדרגות ברזל ועץ- סגנון כפרי טבעי!

בהרבה בתים ניתן לראות היום מדרגות ברזל ועץ. לעץ יש כל מיני גוונים ולכן יש פה גם בחירה של גוון שמשדר מסר. מדרגות ברזל ועץ באופן כללי יוצרות אווירה פשוטה ונעימה של כפריות, השילוב של מדרגות גם מעץ וגם ממתכת , שני חומרים מנוגדים חם וקר שביחד יוצרים מדרגות ייחודיות מעוצבות בשילובים שונים כמו למשל מעקה מעץ, או מדרגות מעץ ומעקה מברזל וכו'.

הדבר החשוב ביותר הוא לפנות לחברה מקצועית כמו פרולנקו שתקים ותעצב עבורכם את גרם המדרגות החלומי שמתאים לבית שלכם, לסגנון שלהם ולעלייה שלכם, בדיוק כפי שתפנו לחברה מקצועית בשביל תהליך של קידום בגוגל לאתרכם.