המהפכה התעשייתית הובילה את החברה ממסורתיות לתיעוש. התהליך הזה יצר מצב שלעולם בעצם לא נפסק, שחידוש רודף חידוש ולעולם לא נביט שוב לאחור, במיוחד מי שרוצה לחיות בצורה מודרנית.

ברזל או מתכת הם חומרי גלם מאוד עתיקים. בשרידים היסטוריים מלפני אלפי שנים אפשר למצוא כלי נשק ועבודה עשויים ברזל. החומר הזה גם עבר תהליכים של תיעוש, ממש כמו שעברו תהליכי ייצור וחומרים רבים. היום הרבה דברים שעושים מברזל, עושים בצורה מתועשת אבל עם חשיבה מסורתית.

המסורתיות תבוא לידי ביטוי בעיצוב, בהקפדה על כל פרט ממש כאילו ויצקת את מדרגות הברזל האלה באופן ידני, אבל כמובן שהן נעשות בפלאי הטכנולוגיה. זה חוסך זמן, זה הרבה פעמים גם חוסך כסף והיום יש מיכון של עיבוד שבבי שעובד על תוכנת מחשב. הוא לא רק שינה את פני העולם הוא גם מייצר את מדרגות הברזל שלנו…  

עיצוב פנים ומדרגות ברזל!

סוגים של מדרגות ברזל קשורים בסגנונות של עיצוב פנים. חללים פתוחים, ריהוט מאופק, קווים ישרים, כל אלה הם המאפיינים של עיצוב מודרני שכבר הפך לקלאסיקה. הוא מסכם את עיצוב הפנים בצורה מרומזת, מדויקת ועושה שימוש רב בצבעים חלקים. יש בו הרבה ברזל שאומנם משדר קור אבל אפשר לשבור את זה בשימוש בעץ. שילוב של מדרגות ברזל ועץ בצורה מושלמת!

עיצוב פנים שעושה שימוש ניכר בעץ הוא עיצוב שמגיע מטוסקנה או עיצוב כפרי, לצד העץ יחגגו למשל מדרגות ברזל בהידור רב ועדיף מפורזלות בחן ממש כמו פעם, כאלה שמזכירות טירות ענק עתיקות.

סוגי מדרגות ברזל!

כאשר מדברים על מדרגות בבית פרטי אז אפשר לדבר לדוגמא על בית אשר מעוצב בסגנון מודרני בקווים ישרים, יכולים מאוד להתאים מדרגות ברזל שהם עצמם יצוקים בקווים ישרים. אפשר למלא חללים בעיצוב פנים במדרגות ברזל גם לצורך שימוש, וגם כחלק מעיצוב הפנים. יש היום כמה מונומנטים עצומים בעולם שעיצוב הפנים שלהם מבוסס על נוכחות מדרגות ברזל במידות יוצאות מגדר הרגיל, ממש סוג של גשר ברזל באוויר בין שמים וארץ.

מדרגות ברזל מפורזלות יכולות להתאים כאמור לעיצוב כפרי, אבל יש כאלה שדווקא אוהבים ליצור אקלקטיות ולשלב בבית בעיצוב כפרי מדרגות בקווים ישרים, והניגודיות הזו עושה טוב בעיניים.