תחושת הטיפוס על מדרגות היא תחושה של עליה לצורך עוד עלייה. יתכן כי התיאור הזה מקורו באיזה שהיא פילוסופיה של תרגום התנהגות יום יומית לשאיפה אישית, משום שזה בדיוק מה שאנחנו רוצים להגיד על מדרגות פנים של פרולנקו. אנחנו רוצים להגיד שמדרגות ומעקים של פרולנקו בתוך בית, יוצרים אווירה משלהם, מה שלא קורה עם כל מדרגות פנים , כי מדרגות הן עוד סוג של רהיט, אומנם הן חייבות להיות כדי לחבר בין קומה לקומה אבל מעבר לזה, הם גם ממוקמות כחלק מהעיצוב הכללי של הבית ולכן יש למראה ולחומר הגלם שלהן, השפעה על הסגנון של הבית.

מדרגות פנים מעץ וזכוכית – שיא ההידור. הטבע השקוף!

פרולנקו מתמחים ביצירת מדרגות פנים שהן שילוב של עץ וזכוכית. חיבור בין חומר גלם טבעי כמו עץ לזכוכית (שעשויה מנסורת של עץ….) כלומר יש זרימה טבעית ובסיסית בין שני החומרים הללו ויצירת מדרגות מהן היא חוויה עצומה למי שאוהב לטפס על מדרגות מחומר גלם טבעי כמו עץ ומעקות זכוכית שמשקפות מהצד שלהן את כל מה שקורה מסביב ולא פוגעות ולא חוסמות את העיצוב הכללי של הבית.

אפשר לשחק עם צבעי העץ ועם עיצוב הזכוכית וזה תמיד יהיה אחר, שונה, מהודר ואלגנטי. זה מאוד מתאים לבתים בסגנון מודרני אבל לא רק. מדרגות פנים מעץ וזכוכית מתמקמות מצוין גם בבתים בעלי סגנון כפרי, טוסקני, או שיק ניו-יורקי. זה מהודר, מאוד מעוצב ומאוד נקי. מדרגות ברזל ועץ מבית פרולנקו. לתוצאה מושלמת.

מדרגות פנים ממתכת – מה תרצו מפורזל או מינימליסטי?

אחד החומרים המרכזיים בפרזול הוא מתכת שבעבודת מסגרות מקצועית עליה ניתן לפרזל אותה כבקשתכם וליצור ממנה יצירות וירטואוזיות כיד הדמיון הטובה. הדמיון לא תמיד עוזר למתכת, צריך להבין איך לעבוד עם החומר הזה ואיך לגרום לו להיראות כמו שאתה רוצה. צריך לדעת לכופף אותו, לשמור על אחידות של כל חלקי המעקה של המדרגות או הגדר, צריך לדעת לשלוט בחומר בצורה אבסולוטית. להפוך אותו ליצירה כבדה ומגושמת כהחלטה של עיצוב, או לפרזל אותו בעדינות למעקה של מדרגות בבית פרטי . ממתכת אפשר גם להכין את המדרגות עצמן, זה חזק, זה יציב וזה הכי סגנון הייטק מינימליסטי.

כמות הפרזול יכולה להיות גדולה או מועטה, זה יוצר סגנון מאוד עשיר (כמו פיתוחים על עץ) או נגיעות של פרזול במקומות מסוימים בלבד, שנותן למעקה טאץ' אומנותי.

מצד שני אפשר ללכת על מדרגות עם מעקה מתכת מודרני. זה דורש מקצועיות של מסגר ברמה מאוד גבוהה, כדי ליצור מעקה ישר זוויות מכל הכיוונים, אחיד ורצוץ עם גימור מושלם.

כאשר יש לך מדרגות פנים בתוך הבית, לא תרצה שחלילה המעקה שלהם לא יהיה תואם בשני הצדדים, או שיהיו סטיות כלשהן מהעיצוב הכללי. רק המסגרים של פרולנקו יודעים בתכנון מראש ובהקפדה על פרטים לייצר מעקים ומדרגות שמותאמים זה לזה על המילימטר. פרפקציוניזם זה השם השני שלנו, בדיוק כפי חשיבות תהליך של קידום בגוגל לעסק!