יש היום בארץ הרבה מאוד בתים פרטיים בני כמה קומות ובכל אחד מהם יש מדרגות לבית פרטי, כאלה שעוצבו ותוכננו ע"י אדריכל או מעצב פנים. חברת פרולנקו לתכנון ועיצוב מדרגות מכל הסוגים ומכל החומרים עובדת בשיתוף פעולה מלא עם מיטב המעצבים והאדריכלים המובילים.

היכולת של חברה מבצעת לקלוע ולייצר למשל מדרגות לבית פרטי אשר תוכננו ע"י האדריכל, היא חלק חשוב בשרשרת אדריכלות הבית שכן אדריכל הוא רק המתכנן, ואילו על הביצוע צריך לשאוף לעבוד עם אנשי מקצוע מהשורה הראשונה כמו למשל חברת פרולנקו המתמחה בעיצוב מדרגות.

מדרגות לבית פרטי בעיצוב מיוחד!

אחד הדברים החשובים שהופך אדריכל או מעצב פנים למצטיינים בתחומם, הוא היכולת שלהם לראות את הבית כפי שהוא יהיה באמת, ולא לעצב בית שבסופו של דבר בני המשפחה יחושו בו זרים לא שייכים. ככה זה כאשר רוצים להכניס מדרגות בבית פרטי. צריך לפעול בצורה חכמה ואידאלית.

החוכמה של עיצוב בית היא להבין איזו דינמיקה מתקיימת בין בני המשפחה, איך הם חיים. מי אוהב שקט? מי שומע מוזיקה? מי רוצה להיות לבד ומי אוהב להיות במרכז. תכנון חדרים לבני המשפחה חייב להתאים לצורך של כל אחד מהם וגם למשפחה כולה.

חברת פרולנקו המתכננת ומעצבת מדרגות פנים לטובי האדריכלים בארץ, מספרת על מדרגות לבית פרטי בשרון שעיצבה לפי בקשת בעלת הבית מאחורי הוילה שלהם, זה משום שהבן שלהם מעדיף כאשר הוא חוזר הביתה לא לעבור דרך הבית לחדר שלו ודרש ניתוק מושלם.

מדרגות פנים- הקשר בין הבית למשפחה!

בחירת מיקום מדרגות פנים בבית, מעיד על אופי המשפחה והאנשים הגרים בבית אומרים המומחים של חברת פרולנקו. יש בתים שמעדיפים את מדרגות הפנים שלהם בצד, וכך כל מי שיורד או עולה יכול לשמור על הפרטיות שלו, ואם לא בא לו לדבר עם מישהו אז הוא בהחלט עושה את ענייניו בצד, ויש משפחות שרוצות את המדרגות באמצע. בני המשפחה שעולם או יורדים הם חלק מהדינאמיקה של הבית ויש גם משהו מאוד דרמטי במדרגות אמצעיות.

הבחירה של עיצוב מדרגות פנים לבית ממדרגות מעץ או מדרגות מתכת והעיצוב שלהם קשור לסגנון הכללי של הבית או שדווקא בהרבה מקרים יכולות מדרגות הפנים להיות מעוצבות מחומר מנוגד לסגנון של הבית כדי להכניס עניין, וסתירה שיש בה טעם ויופי בעיצוב פנים והיא מעידה על ראש פתוח ויצירתיות של המעצב.