אין מהנה מהתחושה של הגשמת חלומות, גם ובמיוחד אם דמיינו אותם במשך שנים ארוכות. אפילו שיפוץ של בית (ולא בניה שלו מההתחלה) הוא חוויה שממלאת את הבית ואת יושביו באור ובתקווה גדולה לשנים הרבות בעתיד, ואנו ב- PROLENCO עומדים לרשותכם כדי להפוך את כל הרעיונות והחלומות שלכם למציאות, חיה ובועטת. ברפרטואר העבודות שלנו תוכלו למצוא אינספור סגנונות ועיצובים, אך למעשה תמצאו גם הרבה יותר מכך – תוכלו לעצב לעצמכם את מדרגות הבית בסגנון אישי משלכם לחלוטין, מהשלב הראשון ועד לגימור האחרון, תוך ידיעה שכל העבודות תתבצענה באופן מקצועי ועל הצד הטוב ביותר.

איך מגשימים חלום?

במיוחד בבתים פרטיים, אך למעשה גם בגרמי מדרגות קצרים יותר המשולבים בבתים משותפים, חשוב להבין את מעמדן המיוחד של המדרגות ואת התפקיד שהן באות למלא: מצד אחד, המדרגות משמשות כמעבר, הפרדה בין חלל לחלל, אך מצד שני הן מהוות חלל בפני עצמו – בזכות גודלן והנוכחות המרשימה שלהן, שלא ניתן להתעלם ממנה. זו הסיבה לכך שאדריכלים ומתכננים רבים רואים במדרגות כמעין יחידה נפרדת בפני עצמה, שהיא מצד אחד תלויה בחללים ובקומות האחרות שלצדה, ומצד שני נתפסת כהזדמנות עיצובית אחרת, המאפשרת ביטוי ייחודי משלה. לכן כאשר אתם ניגשים לחשוב על שילוב של מדרגות לבית פרטי אצלכם, מומלץ מאד לקחת בחשבון את כל הפרמטרים האחרים שמתקיימים בבית, ולא לשכוח לשלב בהן את האמירה האישית שלכם.

אילו אפשרויות קיימות?

בעיצוב מדרגות לבית פרטי ניתן לממש שלל רעיונות, בפנים ובחוץ; זכרו שאין נכון ולא נכון, ומותר להתפרע עם רעיונות שאינם נחשבים לשגרתיים – כמו מדרגות לולייניות להתקנה מבחוץ, מדרגות מעוטרות או אפילו מעקות עם עיצובים מיוחדים כמו אותיות או ציורים של ממש, ובצע (כן, זה אפשרי!). אנו רואים בכל בית הזדמנות להפוך אותו למקדש הפרטי שלכם, ולכן ממליצים לכם בחום להשקיע הרבה מחשבה קודם לכן, כדי שתהיו בטוחים שבחרתם באפשרות הטובה ביותר עבורכם. תוכלו להתרשם ממבחר יצירות שלנו או של אחרים, ולקבל מהן השראה, ואנו כבר נדאג לכל השאר.

מתלבטים? דברו איתנו!

צוות המומחים שלנו זמין לכם בכל עת כדי לשמוע על החלומות שלכם, ולתת לכם ייעוץ אודות הדרך הטובה ביותר להגשים אותם. תוכלו לפנות אלינו באתר או בטלפון, ואנו נענה לכם על כל השאלות, גם אלה שלא חשבתם עליהן. מוכנים לצאת איתנו להרפתקה?