מדרגות ברזל ועץ

מדרגות ברזל ועץ- ממש כמו פעם!

עד לפני 3 עשורים כל המדרגות במדינת ישראל נראו אותו דבר. הן היו אריחי רצפה ואלה שהרשו לעצמם בנו מדרגות משיש בתוך הבית. המדרגות היו חלק מאותה תקופה ולכן השתמשו בחומרים שהיו נכונים ועדכניים לאותה נקודת זמן. בשנות החמישים והשישים יש לומר, המדרגות היו עשויות מאבן רגילה ומי בכלל חלם על שיש או גרניט. בשנות ה-80 עם כניסה של יבואנים מתחום הריצוף, החלו לחדור לארץ חומרים חדשים כמו שיש או גרניט, כאשר באותו תקופה גם היה מאוד מודרני הריהוט האיטלקי שהתאים למדרגות השיש כמו כפפה ליד.

גם היום יש אנשים שמעדיפים שיש, אם כי יש להדגיש תקופת העיצוב האיטלקי היא לא הקו המרכזי היום בעיצוב ומה שמאפיין את התקופה שלנו זה – ערב רב של סגנונות שמחברים ביניהם בכל מיני צורות. זה יכול להיות בית מודרני עם מדרגות ברזל ועץ וזה יכול להיות בית כפרי עם מדרגות ברזל ועץ. אין כמעט חוקים ובכל אופן כל מי שעוסק בעיצוב פנים יכול לזהות חומרים וגישות חדשות אבל זה לא מחייב אף אחד ולכן הרבה בתים היום נראים כמו תערובת של כמה סגנונות וזה בריא לדמיון. קוראים לזה אקלקטיות.

 

שיש זה מצועצע- מדרגות ברזל ועץ- שיא הגאונות הפשוטה!  

אם יש דבר שמדברים עליו בעיצוב והוא לדעת רבים וטובים מחזיק כל עיצוב ויוצר את החוסר דרמה הנכונה- הוא מה שנקרא העיצוב הפשוט. מדרגות פנים מעץ וברזל הם לכאורה דבר מאוד פשוט, אבל בעצם יוצרי המדרגות הללו צריכים לקבל הרבה מאוד החלטות למרות שמדובר רק בשני חומרי גלם שמשתלבים מצוין גם בטבע.

אפשר לעשות מדרגות מעץ מסוים עם מעקה מברזל והוא יכול להיות עם פרזולים ומראה מאוד עשיר לפרטי פרטים. אפשר לעשות מדרגות מעץ עם מעקה פשוט ממתכת שדורש עבודת מסגרות מדויקת ומופלאה כמו שיודעים לעשות בחברת פרולנקו.

 

מדרגות ברזל ועץ לבית פרטי

כל העניין הוא להתאים את סגנון המדרגות למה שרוצים ליצור בתוך הבית. מדרגות בבית פרטי הן יותר מאלמנט של מעבר מקומה לקומה, יכולות להיות האלמנט הכי מעוצב ומשפיע בבית. תלוי כמובן איפה הן ממוקמות ומה זוויות המעקים שלהם. כאשר בפרולנקו מתכננים מדרגות פנים ומעקים בשיתוף עם אדריכל או מעצב פנים וגם לבד, אחד הדברים שמעסיקים את נציגי החברה, זה איך ישתלבו המדרגות בתוך העיצוב של הבית. האם הם יפריעו לזרימה? האם הם יהיו חלק ממנה? ומהחשיבה הזו יוחלט באיזה סוג של עץ וגוון לייצר את המדרגות, ואיזה מעקה מתכת יהיו הגבול שלהם. האם עגול? ישר? מפורזל, מינימליסטי? מה יראו מכל פינה שלהם, ואיך זה משתלב עם סך כל האווירה בתוך הבית.

כאשר אתם מטפסים והולכים על מדרגות פנים הבית אתם מסתכלים למעלה, כאשר אתם יורדים אתם מסתכלים למטה. אנשי המקצוע של חברת פרולנקו רוצים שכאשר תרדו או תעלו במדרגות שלהם, תרגישו בטוחים, יציבים ושיהיה לכם יפה, אסתטי ומעוצב מול העיניים. מדרגות ברזל ועץ של פרולנקו, לטפס על יצירת אומנות!

הפרויקטים שלנו

פנטהאוס בגבעתיים

גלריית תמונות - מדרגות ברזל ועץ