החיים קצרים מדי כדי שנבזבז אותם על בינוניות ושעמום. למה לא לנצל את כל הטוב שהמרחב הביתי יכול להביא לכם, כשהדבר כל כך קל ופשוט לביצוע? עם פתרונות העיצוב והיצירה החד פעמית של PROLENCO – הן לעיצוב מדרגות בבית פרטי והן בעיצוב מדרגות חוץ, עיצובים תעשייתיים או אביזרים נלווים – תוכלו תמיד לדעת שאתם נמצאים במסלול הנכון. אז איך הופכים את החלום למציאות? עם כמה תרגילים פשוטים שמתחילים כולם – איך לא – בראש ובלב, הכל אפשרי. מוכנים לצלול איתנו להרפתקה?

אל תיכנעו לדפוסים מקבעים

כל אחד מדמיין אחרת, חולם אחרת ומגיע בדרך ייחודית משלו למסקנותיו ולרעיונותיו. גם אם מדובר בהחלטות עיצוביות מופשטות יותר, ואם אם חשבתם לשלב בבית טכניקות הדורשות ידע הנדסי ומתמטי – עדיין עליכם לעשות זאת בדרככם שלכם, וסביר להניח שככל שתהיו פחות מקובעים מחשבתית למהלך כזה או אחר, כך תמצאו בקלות רבה יותר את מה שאתם אוהבים. אז כתנאי בסיס להפיכת החלום שלכם למציאות – הרשו לעצמכם להשתחרר מכבלי מחשבה שהייתם רגילים בהם, ונסו להגיע אליהם בדרכים חדשות. תופתעו לגלות עד כמה הם קרובים, הרבה יותר ממה שחשבתם.

אם נתקעתם, צאו ל"חופשה"

למרות שכל אחד מוצא את מה שנכון לו בדרכו שלו, עדיין אין זה אומר שעליכם ללכת סחור סחור סביב הנקודה, ואם אם חשים שאתם "תקועים" ושאינכם מצליחים להכריע בשאלה עיצובית מסוימת, או שאינכם מתקדמים עם המהלך שבניתם – זה כנראה הזמן להתאוורר ולתת לדברים להגיע אליכם מכיוון שונה וחדש. איך תשיגו את אותו אוורור? שנו הרגלים, חשבו במקומות חדשים (אם למשל בהיתם מול הקיר בבית, נסו דוקא לצאת ולטייל, ואפילו לא לחשוב על כך כלל); אך תרשמו עם עט ומחברת, או שלחלופין דוקא עשו זאת – במידה ולא עשיתם זאת עד עכשיו, העיקר שתשברו מוסכמות עבור עצמכם.

הגשימו את החלום

לבסוף, אחרי שתהיה לכם תמונה בהירה ומלאת אופי לעיצוב המדרגות שלכם והבית בכלל, יגיע הזמן להוציא אותה מהכוח אל הפועל. סוד העבודה שלנו הוא פשוט: אתם משרטטים בפנינו את קווי המתאר שלכם, ואנו הופכים אותו למעשים – בזכות טכניקות חדשניות, יד מסורה ומיומנת, וחשיבה מחוץ לקופסה. אין רעיון שלא ניתן למימוש – בין אם מדובר בעיצוב מדרגות בבית פרטי ובין אם מדובר במדרגות למבנים תעשייתיים – ואנו שמחים להוכיח זאת פעם אחר פעם ללקוחותינו, המגלים שוב ושוב עולם שלם של אפשריות.